Emiinee07 Hanımlar 6. ay bitmek üzere ilk defa pişik oldu bebeğim mustela kullanıyorum iki haftadır geçmek bilmedi ne önerirsiniz
Woody Emiinee07 mustela pisik onleyicidir. Pisik olunca sudocrem gibi tedavi edici kremler kullanmalisiniz. Bir de hava alsın bol bol
AselAryam12 Emiinee07 kızımın antibiyotik sonrası pisigi olmuştu. Hamazinc iyi gelmişti. Yıkayıp onu sürüyodum 3 4 güne düzelmisti
Hll20 Emiinee07 ben kremlerden ziyade kantaron yagi kullandm hep. Hem zararli degil hemde hemen etki ediyor. Ama hakiki olanini bulmanz gerekiyor
elifizm Eczaneden pişik kremi alın, altını ıslak mendil ile silmeyin su ile yıkayın hafif yumuşak müslinle ilk ıslaklığını alın kendi kendine kurusun, bezini sık değiştirin geçmiş olsun
Yeniaanne Emiinee07 kantaron yağı birebir geçince kreme devam edersiniz musteladan bepanthol daha iyi ama