Busragm Merhaba anneler 2 aylık bebeğim var wee emzik kullandık ilk ay tuttu sonra attı sonra avent denedik aventi de sürekli atıyor ama wee yi yine istemiyor şimdi bibs mi denesem bir de acil yardıma ihtiyacım var emzik tutuyorum uyuması iÇin emzik düşünce uyanıyor
Herat12 Busragm Bende ilk etapta avent almıştım ama sonra bibse geçtik fakat kaucuk olanlar 4 hafta da bir değişme istiyor ve sürekli zam geliyor en sonunda silikonlusunu aldım o şişmiyor da tavsiye ederim sizede 🥰
Durubaby1 Busragm biraz pahalı ama mam emzik deneyin bibs ucu büyük olduğu için her cocuk kabul etmiyor benim bebeğim de bibs tuttu avent tuttu ama mam i hiç atmiyor
Nergisim09 Busragm ikisini de kullandım canım tutmadı emzik vermedım bidaha 1yasında yız artık gerekte duymamıştım zatwn 😂
Derininannesiiiii Ben avent kullandım ama iki aylıkken benım kızımında düsüyordu.Belırlı bir süre düsüyor sanırım hepsı yine de emın degilim ama.
Derininannesiiiii Busragm bende ilk zamanlar oyleydim.Ama agzı cok minik oldugu için tutamadıgını düsündüm🙈7.5 aylık oldu hala 0-6emzik kullanıyor digerleri düsüyor😁
Child41 Wee,bibs,chicco denedim. Bibsi biraz tuttu. Ama suan avent ultra air kullanıyoruz. Düşürmesin diye ince bir sey koyuyorum sonra alıyorum. .zamanla alışıyor sanırım. İsteyşnce düşürmeden emiyor
Busragm Nergisim09 ay ben ne halt etçem emziksiz uyumuyor emiyor düşünce uyanıyor parmakla tutuyorum düşürmesin diye
Nergisim09 Busragm işte emmenınde o sıkıntısı var agzından dustumü uyanıyo benım kız 11de yatıyo 11de kalkıyo 😂😂
Seymaemre-asya34 Bizde oleydik atyrdu uyaniyirdu snra uynmadi atsa da kendi atyr uyanmiyr bibs zaten avente benzyr bizimki bibs tuttu o zmn e bebekten 27 TL’ye almıştık 2 ay önce
Defneem Busragm tutan bebek hepsini tutuyor avent tuttu ilk şimdi diğerlerini denedim hepsini tuttu 2.5 aylık ben istemiyorum aslında beni emmek istemiyor yalancı memeyi cuk cuk emince çok sinirleniyorum