Merhaba sevgili anneler, 3 aylık bebeklerimde soguk algınlığı var uykusuzlar, sürekli aglıyorlar doktor iburamin zero yazdı ama ilacın içeriğini okuduğumda 2 yaş altı kesinlikle kullanamaz diyor Bu ilacı kullananlar var mı? Yada soguk algınlığı için neler yaptınız?