Ayseksii iyilesmeyen hastalik daha zararlı malesef.
Antibiotik zararlı diyerek bebegime 5 aylikken vermedim ve bronsiti o kadar artti ki, damardan ve igne olarak 2 ayrı antibiotik alarak hastanede yatış ile tedavi olmak zorunda kaldı.. En baştan içeceği 1 şuruptu oysa..