Hanımlar biraz farkli bir post olacak ama cevaplarınız benim icin önemli kartimda 8
bin tl param var pek bişey degil ama boşuna orda duruyo. Türk parasinin da önemi kalmadi malum durumlar orda durcağna alyin mi alsam duye düşünüyorum altinda alinmaz durumda ama düşeceğini sanmiyorum. Diyeceksiniz ki daha once niye almadınız hiç düşünemedim öyle duruyordu orda. Şimdi alayim mi napayim diye düşündüm fikrinize ihtiyacım var.