Merhaba arkadaşlar. Kızım dört ay 5 günlük. 4 ay kontrolünde bebeğim 400 gr almış. Doktor mama başla bazı annelerin sütü bebeğin ihtiyaçlarını karşılamıyor demişti. Bende dedim neden mama öneriyorsunuZ belki başka bir sıkıntı vardır dedim. Sonra hiç bir tahlil yapmadan mama kullan haftaya gel dedi. Sonra üzerine uzun uzun düşündüm çünkü ben sütümden emindim. Kızım son günlerde çok faZla ve çok sık kakasını yapıyordu. Ama öyle böyle değil arkadan çıkardı kakası. Sonra doktora gittim tekrar hafta dolmadan. Böyle böyle bir durum var dedim. Oda bana dedi ki bebekler çok sık kaka yapabilir normal ki bu bebek çok mutlu huzurlu bir bebek ben kilosuna bakarım sen mama kullan dedi. Ben ısrar edince kaka tahlili istedi ve kakada rota virüsü ve amib varmış. Yatış verdi. Canım kızım antibiyotik ve kocaman bir serum yiyor. Çok su kaybetmiş. Damar yolu bulamamışlar. Her yerini deldiler. Allahtan rota aşısını olduk. Hafif atlatıyormuş. Hiç bir huzurluğu ateşi falan yoktu bebeğimin. Annelik işte içime doğmuş. Lütfen böyle ısrarla mama diyen doktorlardan tahliller isteyin. Ben beş gün geç kaldım. Ya daha kötü olsaydı. Anne sütü doyurmaz mı hiç. Rabbim veriyor. Sütümü değersizleştiriyor birde…