Buglem789
Çok ilginç bir bakış açısı kiracı olunduğu için ilaçlatmamak😲 O ev siz içinde olduğunuz sürece sizindir ve demirbaş değişiklikler olmadığı sürece sizi zora sokan durumlarda yapılması gereken şeyler ihmal edilmemeli. Sonuç itibariyle içinde yaşıyorsunuz ve konforlu yaşamak kiracının da hakkıdır.
Ne yani kiracısınız diye böceklerle ortak mı kullanacaksınız evi, bari eşinize söyleyin kiranın yarısını böceklerden istesin 🙈🙈