_Nehirim_ Benim kızım da hastaydı 2 gündür düzeldi ama ara ara öksürükleri devam ediyor. Günlerce balgam çıkarmadı. İlaç içtiği halde. Yutuyor balgami. Ihlamur içiriyorm. Pekmez içiyorum. Tereyağ ve pekmez karıştırıp özellikle. En azından göğsünü yumuşatıyor. 2 gün önce gece şiddetli öksürüğe yakalandı. Balgam geliyor yutuyor. En son kaldırdım . Bir anda balgamlı öksürük geldi o anki refleksle kafasını eğip çenesini sıktım (🥺) . Balgami komple çıkardı. Kustu bildiğin. Muhtemelen çenesini sıkınca balgam ağzında kalınca midesi bulanıp kustu