Merhabalar,
1 aylık bebeğim var ilk haftalardan itibaren sütüm yetmiyor mu düşüncem oluşuyor çünkü bebeğim doymuyor. Bazen tek meme 40 dk emiyor, bazen 2 memeyi de emiyor saatlerce kalkmadigim oluyor yerimden o kadar süre emmiyor oyalanuyordur ama siktigimda meme de süt olmasına ragmen hala ağlayıp ağzı açık aranıyor. Veya memeyi bırakıyor doydu diyorum ama en fazla 1 saat dayanıyor. Alt değiştir gaz çıkar uyutmaya çalış hiç uyku kalmadı bende cok yorgun düşüyorum ama yine de anlasam dayanırım. Normal mi bu sıklıkla ve uzunca emmesi ve çoğunlukla diymamasi.