Kızlar selam herkese 3 aylık oğlum var normal doğum yaptım ama biraz göbeğim çıktı yemek yiyince 7 aylık gebeymişim gibi oluyorum yada ben kendimi öyle buluyorum çok kötü bi his ve ruh halim oluyor detox suyu olur diyet olur bi öneriniz var sa uygulamaya hazırım ihtiycm var buna çok diyorlar bana emziriyordun sütüne geçer ama sütüme geçmeyecek şekilde bi diyet programı yada detox suyu vs ne olursa raZıym yapmaya . Şimdiden çok teşekkür ediyorum rabbim evlatlarımızı size bağışlasın