Merhaba arkadaşlar 10 gün sonra bi ameliyat olucam. Sürekli hastaneye gidip geliyoruz hastane yolu 40 45 dk sürüyor. 2 yaşında kızım var yolda asla durmuyor sürekli ağlıyor bagırıp çağırıyor cama falan vuruyor. Bide 2 aylık kızım var. İkisiyle birlikte arabada uğraşmak zor oluyor. Evde İnternetimiz var diye telefonuma çok İnternetli bir paket almamıştım. Giderken onu yolda oyalayabileceğim mümkünse İnternetsiz çalışan eğitici bir uygulama vs var mı? Uygulama İngilizce de olabilir.