Seymaay oğlum çok kötüydü bronşite bağlı aşırı terlemesi olurdu . İlk once terlemesine dikkat et yedek sırt bezi hep olsun. 4 saatte bir ventosal.verdim serum fizyolojik ile burnunu açtım sürekli mutlu etmek için oyunlar oynadım dikkatini dağıttım çünkü çok keyifsizdi 10 gün oldu bira daha iyi Şimdi çok şükür iyi ama öksürüyor bakalım ne zaman geçecek 🥺 geçmiş olsun