Birden fazla uyku tulumu denedim her seferinde aynı şey oluyor evin sıcaklığı kış şuan 18_24 arasında yani çok ta sıcak değil bence biz pamuklu yorganla yatıyoruz aynı odada.oglum çok döner uykusunda aşağı yukarı sağa sola on arka bütün şekillerde uyur tüm gece üstüne hiç birsey ortemiyorum.tulum aldım tek kat çift kat çıtçıtlı ince pijama ne giydirdiysem olmuyor.1.5 tog ve 1 tog vede 2 tog tulum aldım.hepsini denedim hala deniyorum.sorun su ki yattığı taraf yani sırt üstü yatıyorsa orada çok terliyor sonra dönünce yan veya yüz üstü orası terlemis olduğundan buz gibi oluyor. Sabah bi bakıyorum ne taraf aciktaysa yani yüz üstü yatiyorsa sırtı buz gibi . sırt üstü yatiyorsa gogusu buz oluyor bana bi çare anneler bu kış gününde napicam boyle