Ya uyutuyorum daha doğrusu uyutmaya çalışıyorum sürekli aynaya bakma derdinde önüne geçiyorum ama yok mecbur ayağıma alıp sallamak zorunda kalıyorum. Aynayı kapatsam pış pış sesiyle gece lambasına bakıyo gece lambasını söktüm ama korkuyor bu seferde pışpış sesini arıyo kapatırsam uyumuyor oooffff 😩😩😩😩😩