Bizde 8.5 aylıgız, gece sık uyanıyor memeye gelmek ıstıyor yine uyuyor. Ayrılık korkusu yada diş bende çözemedim. Diş diye düşündüm , gündüz her seyi agzına götürüp bi şekilde kaşıyor dişlerini ama gece bunu yapamadıgı için huzursuz oluyor belkide. Memede rahatlıyor