Çok değişik bi başlık oldu biliyorum 😅😅 yine ben ve geç kalınmış bi 8 ay konseptiii. Covidtim yarın bitiyor şükür, bebeğime kavuşucam. Şimdiii bal anneler sizce karda mı fotoğrafını çekeyim yoksa evde mi kar konseptiii yapayım 🤷🏻♀️ güldürene kadar canım çıkıyor, karda üşütürüm diye korkuyorum biraz o yüzden çok kararsız kaldım