Durubebekannesi Sıvı istiyorum, toz sanki durulanmaz gibime geliyor. Dalin kullanıyorum hem deterjan hem yumuşatıcı sarı ve pembe kapak ama koku kalmıyor gibi. Başka bir deterjan var mı önerdiğiniz ? :)
hlyarkye ariel sıvı bebek kullanıyorum canım kokusuz olanları tercih etsen daha iyi olur bebişin için Sağlıkla büyüsün 🤲😘
Baloncuk41 Dalinin granül lavanta + Dalin konsantre bahar ninnisi ikisi benim cok hosuma gidiyo ya tam bebek kokusu vazgeçemiycem ikili 🌸