Minik_kusummm Bu mamayi kullananniz varmi anneler memnun kaldınız mi kilo aldirmasi vs nasl 400 grami 150 tlye aldik bugün
Gizoooo Minik_kusummm oha o kadar olmuş olamaz😅 canım 2 aylıkten beri kullanıyorum gayet iyi kilosu vs 9 aylık 10 kilo ama hala geceleri mama için kalkıyor. kabızlık yapabiliyor bazen mamasına zeytinyağa koyuyordum
Minik_kusummm Gizoooo he valla bende cok şaşırdım eczaneden aldık 2 kutu alacak tim 150 deyince neyse bi kutu alayim deneyim belki icmez ziyan olmasın dedm🤣 kabızlık çok şükür bilmeyiz umarim mama kabizlik yapmaz