Nur_44 6 aylik oglumu emziriyorm gogus ucum Yara oldu ve cok aciyo emzirirken gogus ucu kremim var ama hic fayda etmiyor ne yapabilirim baska bi yardimci olun ya
Valeria Nur_44 ben 38. Haftadan beri gümüş kapak kullanıyorum, 1 aydır hiç yara olmadı🙏🏼🙏🏼 Bence faydası oldu🥰
NiLDeRiN Nur_44 kakao yağını tavsiye ederim bir çok şey denemiştim faydasını göremedim kakao yağı geçirmişti sadece.
mrvklncc Nur_44 bana gümüş kapak doğal göğüs ucu kremleri fayda etmedi hatta gümüş kapağı doğumdan önce kullanmaya başlamıştım garmastan pomad aldım hemen geçirdi ama antibiyotikli krem emzirmeden önce iyi temizlemeniz gerekiyor
cnsgrn Nur_44 benim oglumda 9 aylık 2- 3 gündür benimde sag göğus ucum yara oldu emerken ceke ceke emiyo sıpa bide hızli hızlı emiyo fazla cekiyo yara oldu😔 cok aciyo emzirirken yumruklarimi sıkıyorm
Ovaliko Nur_44 aslında herkese iyi gelen tek bir madde yok iyi gelenleri tek tek deneyip size uygun olanı bulmak lazım. Zeytinyağını çok az ısıttım sonra soğutup her emzirme sonrası göğüs ucumu yıkadım kurulayıp havalandırıp zeytinyağ sürdüm
Smehtap Bende Fito krem ile geçirdim canım, lansinoh’un kreminide kullandım, garmastan da kullandım ama fitoyu tek geçerim. Kullanırsan eğer emzirmeden önce yıkamayı unutma 👍🏽☺️
Eceanne-hirabebek Bende birçok sey denedim banada ayva çekirdeği iyi geldi tavsiye ederim deneyin bence