Oglumunannesiyim Oğlum a halam zayıf dedi kilo.almamis dedi göğüslerim sabaha kadar sertleşiyor du ama şimdi sertleşmiyor yumuşak oluyor süt yokmu acaba günde 2 bez değiştiriyom bide emerken sinirleniyor emip birakiyo başka nasıl anlarım doymadigini😟😟
Gizoooo Oglumunannesiyim günde 2 kez bez değiştiriyorum derken canım şöyle kilo alımı her bebekte değişiktir 4.400 doğdu 1. Ay kilosu 2. Ay kilosu kaçtı
Destinaaa Oglumunannesiyim üzülmeyin ama büyük ihtimal yetmiyor günde iki çişli bez çok çok az sağlık ocağına danışın isterseniz mama kullanmakta kötü bir şey değil 🙏🏻
Nilunas Oglumunannesiyim sütün az geliyor olabilir canım 2 bez çok az bende meme mama veriyorum doktora götür istersen doğru yönlendirmeyi yapacaktır🤗
MelekSubasi Oglumunannesiyim Bazı yorumları okudum çişini az mı yapıyor acaba yoksa sen çok dolunca mı alıyorsun altını.
Oglumunannesiyim Gizoooo 2.ay hatırlamıyorum ya bezi de akşam 10 gibi değiştiriyom bide sabah alıyorum sabah ki bez de.aksama kadar duruyo akşama anca doluyo
Minnakkk Oglumunannesiyim hic mi kaka yapmıyor ki o surecte? Bez sayısından ziyade 24 saatte çişi bezlerinin agırlıgı toplamı bir paket margarin kadar oluyorsa doyuyordur demişti emzirme danısmanı. Ve goguslerinizin yumusak olması sütün azaldığı anlamına gelmez terbiye olmustur o yuzdendşr
Gizoooo Oglumunannesiyim canım çocuk pişik olur birde o zaman kadar bezi çişten şişmesi lazım hatta taşar yanii. Sen bir çocuk doktoruna götür az çiş yaptığını söyle yüksek ihtimalle sütün azalmış olabilir sık sık emziriyormusun. Çünkü ben haşa 3 saatte bir değiştiriyorum geceleri bazen hadi değiştirmiyim diyorum o zamanda sabah illa sızdırmış oluyor. Pisi darda olabilir ondan az çiş yapıyorda olabilir.
Sevgi4 Yumuşak olması süt olmadigi anlamına gelmez. Ben elimle sıkıp kontrol ediyorum sutumun olup olmadığını. Günde 2 bez çok az geldi bana dolu dolu olunca mi değiştiriyorsunuz bezini
Oglumunannesiyim Gizoooo anladım bı kontrol gerekli 2 hafta var kontrol e bakalım olmadı erken giderim içime dert oldu
Oglumunannesiyim Destinaaa evet kötü olmadiguni biliyorum yeterki karnı doysun aç kalmasın mama da karnını doyuracak sonucta
Oglumunannesiyim Bir_prens_bir_prenses Kaka da yapmadi 1 bucuk haftadır 2 gün önce yaptı kaka şimdi yine yapmiyo anlamadım yani🤦😥
Oglumunannesiyim Elimde Aptamil mama var yenidoğan Ken almıştık ama vermedik hiç ondan biraz versem mi.acaba
Oglumunannesiyim MelekSubasi yani sabah aldığım bez akşama anca doluyor anlatabildim mi az yapıyor yani çişini 🥲🥲
MelekSubasi Oglumunannesiyim Çok dolunca alma canım pişik olur onu diyecektim☺ huzursuzluk var mı bebekte
Krgz-2007 Oglumunannesiyim benim kızım 3800 doğdu doğru düzgün emmiyor da 3.ayda kilosu 5800 dü sonra doymuyor mu sütüm mü yok diye danışmanla yüzyüze görüştük sütüme baktı sütün var dedi bebeği emzirdi emebiliyor kilosu da almamış denemez almış doyuyor demek ki dedi ek olarak da günde 6 kere çiş yapıyorsa doyuyordur dedi