Bebeğim en başından emerek uyuyan bir bebek, emzirerek uyutanlar bilir, bazen afedersiniz ama oturmaktan popomu mememi hissetmezdim. Neyse yılbaşında tatile gittik ve kucakta uyumaya alıştı, yolda vs. Eve geldik emzirerek uyutursam da kucakta hafif popousuna pıt pıt yaparak da uyur. Ama ben iki destekten birini sadece uygulamak istiyorum. Çünkü emerek dalması çok uzun sürmeye başladı.
Uzun lafın kısası siz hangi destekle uyutmayi tercih ederdiniz. Hangisi daha kolay 💆🏻♀️