Minikmucizem22 Kızlar bebeğim 3 aylık ve sadece pusette duruyo. Şimdi uyuduğunda farkettim burnundan hırıltı geliyo horluyo gibi sanki. Nefes alması sıkıntı olur mupusette ya bu yüzden mi ses çıkıyo
Ttugbaa Minikmucizem22 puset yüzünden değildir ama düz bi yatağa yatırsanız gelişim açısındanda daha sağlıklı olur pusette iki büklüm oluyo burnunu sürekli çekin temizleyin odayı nemli tutun ☺️
Gizoooo Minikmucizem22 burnu tıkalıdır canım bende çok pusete uyuttum ama sonra alıp yatağına koyuyordum
ArdicEge Minikmucizem22 pusette uyutup yatagına yatırın. Puset uzun süreli uyumasi icin sağlıklı bir pozisyon degil malesef.