Merhaba arkadaşlar,
Bilgili, tecrübeli annelerden yardim istiyorum🥲 Bebegim 5 buçuk aylık, ilk günden bu yana meme reddi yaşıyoruz sagarak biberonla verdim hep. Ara ara meme teklif ediyorum şuana kadar 3 defa tuttu sadece nasil oldu bilmiyorum eşref saatine mi denk geldik anlamadim cunku memeyle hep kavgaliyiz normalde. O tutmalardan biri de bugun oldu ve içime bir umut doğdu. Sizce bundan sonra nasıl ilerlemeliyim emsin istiyorum ya ama zor gibi biberonu nasil unutturcam açlığa da tahammülü yok. Başından boyle olay geçmiş tecrübe sahibi anneler varsa fikirlerini paylaşırlarsa çok sevinirim😔