Ssa Merhabalar ilk defa burda bir şey soruyorum çünkü gerçekten artık anlayamıyorum bebeğim 4 buçuk aylık sadece mamayla besleniyor kaç ml ve kaç saat arayla vermem lazım bazen aralarını çok tutuyorum bazende sık aık veriyorum bazen az bazen de çok veriyorum yeminlen aklım karıştı bilenler bir şey yazabilir mi
Dimitrina_kovaceva Ssa bebeğim 4 aylık içtikçe veriyorum istemezse zaten diliyle ittiriyor hiç hesaplamıyorum canım sen de öyle yapsana fazla mama içse ne zararı olabilir ki sonuçta
Irmakprensesinannesi Ssa bebeğin e bağlı benim kızım mesela gece uyumadan önce 140 cc icer gündüz 100 cc bazen 80 cc icer 3 4 saat bir zaten açlığını ağlayarak yada huysuzlanarak belli ediyor şuan 5 ay 10 günlük
Ssa Dimitrina_kovaceva mesela fazla içtiğinde kusuyo çok sık versem de bazen içmiyor o mamayı döküyorum
Ssa Gizoooo bazen öyle yapıyorum ama bu sefer se o ml çok fazla mı geliyor acaba diye düşünüyorum yani acaba rahatsız mı ediyor diye falan
Dimitrina_kovaceva Ssa hangi mamayı veriyorsan arkasında yazıyor ayına göre günde kaç kez kaç ml vereceğin öyle yap istersen net bir sayı istiyorsan
Ssa Gizoooo valla bazen 4 de veriyorum bitirdiğinde ağzından çıkartıyorum hala istiyor ağlıyo içiyor benim ki😂
Gamzemre07 Biz de dört aylığız ve tek göğüs artı mama beslendik şuan göğüsü Bıraktı mama alıyoruz ve günde üç saat arayla 150cc 1800 cc arasında içiyor eğer 180 yaptığımda hepsini içmezse bir saat sonra kalan mamayı tekrar verıyorum iki saat ömrü var mamanın fazlasını evet kusuyor ve istemediğinde dili ile oynuyor biberon ucuyla :)
Egeberk 120 az bence ben arada bı mama veriyorum o zaman bile ,150 yapıyorum siz 150/180 verin bence kısa sürede verirseniz 180in üstüne 60/90 yer diye düşünüyorum 3 saat falan beklerseniz yine 150/180 isteyebilir
Miniklerim123 Tek anne sütüyle besleniyoruz ama şu ara hiç emmek istemiyor bakacağımı şaşırdık tam 4 aylık
Ssa Miniklerim123 benimde meme+ mama gidiyorduk artık hiç emmedi zaten sütte azaldı bayağı artık hiç yok hemen hemen bu sfer içmek istiyor ama işte içinde süt yok
Ssa Dimitrina_kovaceva işte öyle yapıyorum da etraftakiler kafamı karıştırıyor bende sizlere sormak istedim
Ssa Irmakprensesinannesi valla ne kadar versem içiyor bu sefer etraftakiler diyor çok verdiğinde midesine direk yükleniyorsun rahatsız olur diye
Irmakprensesinannesi Ssa bebkler kendisi belli eder ya fazlasını zatn hafiften olsa çıkartır istemediği azda olsa mama da bırakırlar
Dimitrina_kovaceva Ssa her bebek farklı ama bazıları iştahlı bazıları iştahsız o yüzden bu konuda da bir genelleme yapılmıyor ki 🥺 benim kızım 4 aylık günde 4 kez içiyor bazen 100 bazen 150 gece de 2 kez yani 24 saatte 6 kez diyelim. Ama bi bakıyorsun 150 içti doymadı bi bakıyorsun 90 içti doydu. Bu aynı bebekte bile değişkenlik gösteriyor
Nuray23 Ssa araya 3 saat koy. Biraz fazla yap ver ne kadar ictigine bak ona göre 3 saatte bir içsin. Fazla içerse fazla mı diye düşünme ne kadar istiyorsa içsin. 6 aydan sonra çok zorlaşıyor çünkü.