Mommysharkdoodoodoodoo Salonu dahi küçük 2+1 yaklaşık 90 metre kare. Eşyalarınızı nasıl sığdırdınız? Salonu ve yatak odasını özellikle soruyorum yemek masası vs nasıl konumlandırdınız ya da direkt kaldırdınız mı?
-Gizem- Mommysharkdoodoodoodoo odanın şekline göre değişir. Benim odalarım geniş ama salonum küçük bir köşe koltuk karşısında bir tv ünitesi ve masa takımı var keşke masayı da almasaymışım
huzunkovankusu Mommysharkdoodoodoodoo ah ah en büyük yaram.. bi de salonumun bi yerinde lanetli bi kolon.. yani bi şekilde tıkıştırdık resmen oğlumun odası bile iki adım..
Annesi23 Mommysharkdoodoodoodoo 80 M2 de oturuyorum ve evim aşırı sade düzenlidir herkes böyle söyler 90 M2 hiç küçük değil bana göre 😊
Gizoooo Mommysharkdoodoodoodoo canım benim eski evim salon mutfak birlikte küçüktü odalarım alt kattaydı ama büyüktü odalarım. İlk taşındığımda köşe koltuk yemek masam vardı mutfak kısmında iki kişilik bar masamda vardı sonra yemek masasını kaldırdım ince kenarlı koltuk takımı aldım ortayada açılan yemek masası olan sehpalardan almıştık. Şimdi büyük eve geçtil büyük evin gözünü seveyim🤣
Mommysharkdoodoodoodoo -Gizem- şu an elimde bir salon takımı var tam her şeyi bir de L koltuk ve o koltuğun orta sehpası ve ünitesi var ama biz birini tercih edeceğiz salon takımının sadece koltuğunu ve zigonunu koysam tvyi duvara monte etsem altına da aynalı konsolu koysam aynasını ayırıp sizce nasıl olur?
Heroki Benimde 90m2 2+1 evim tek cocukla bi sekilde yetiyor da 2 cocukta değiştirmek şart bizim salon büyük ama yatak odası falan kücük,basuclarımıza komidinlerimiz sığmıyor mesela bence büyük eksiklik😏
Mommysharkdoodoodoodoo Heroki 6 kapılı dolap 1 kısa konsol 2 de komodin 1 makyaj aynası ve battal boy yatak var 😅 sizce hangilerinden vazgeçeyim
Mommysharkdoodoodoodoo huzunkovankusu baktım da resimlere kolon falan yok düz kare bütün odalar salon da çocuk odası da aynı boy görünüyor 😅 yatak odanızdaki eşyaları nasıl yaptınız dolap yatağın karşısında mı yanında mı
Mommysharkdoodoodoodoo Annesi23 bana biraz anlatır mısınız soruyorum çünkü taşınacağım mesela yatağınızın ne tarafında dolap duruyor ayak ucu mu sağ sol cam kenarı kapı kenarı gibi
Mommysharkdoodoodoodoo Gizoooo ben de şu an 150 metrekarede at koşturuyorum çok eşyam var yani ona rağmen ev doldu öyle diyim size. Ufaklığı dert değil de eşyalarım çok napacağımı bilemiyorum. Ben de minimal yaşamaya başlayacağım artık
Seyma-2436 Mommysharkdoodoodoodoo konumlandıramıyorum hepsini kaldırıp atasım geliyor nefes alamıyorum 🤦♀️ İnşallah sağlıkla huzurla büyük eve geçerim diye bekliyorum bir umut
BARTUMOM Mommysharkdoodoodoodoo ben L koltuğumu çocuk odasına koydum şimdi birde o odaya montesorri yatak ve 2 kapılı bir dolap alicam sizin odanız kadar gibi sanki benim odamda salonumda küçük ama koltuklarim o kadar battal değil 2 üçlü koltuk 6 kişilik yemek masam ve berjerim var yatak odamida çok büyük Almadım sifonyer Almadım komidinlerimi üst üste koyup sifonyer biçimine getirdim yatak yanında yer yoktu
Deletedmom4444 Mommysharkdoodoodoodoo hepsinden 😂😂😂 Bizim salonda koltuk takimi cok darlatti.Suan sadece 2 koltuk ve sehba var bide kapanir masa var bazen mutfaga bazen salona gidiyor.Yatak odasinda ufak karyola aldik.Cocuk odasina yerlestik.Komodinler ust uste bide 3 kapili dolap var. Cocuk odasi ranza var yavrusunuda ayirdim kizim yaziyor bide tek dolap var.4 cocuk var yemin ediyok bana bi daral geldi 😂😂😂😂
huzunkovankusu Mommysharkdoodoodoodoo kolon yoksa çok şanslısınız 😂 benim L şeklinde yatak odası. Uzun ince kısma anca dolap sığdı geniş tarafa da yatak. Ama dolap yatağın ayak ucunda ve yatay çok kötü yani 😂
Annesi23 Mommysharkdoodoodoodoo şöyle söyleyeyim yatak odamda sadece yatak dolap ve sifonyer var . Dolabım yatağımızn ayak ucunda şifonyer hemen yan tarafta ve ben komodin kullanmıyorum bence gerejsuz yer kaplıyo hatta dolabın içine koydum bi komodin orada kullanıyoruz. Oturma odam var iki tane üçlü bı tane tekli koltuk ve bir TV sehpası var sadece başka hiç birşey yok he bir de zigon sehpam köşede duruyor o kadar . Diğer odam bebek odası orada da yatak dolap ve oyuncak sepetleri var haricî bişey yok . Mutfağıma gelince tezgâh üstüm boştur gereksiz hiç bişey almam mesela bir bardak takımım varken ikinciyi almam fincanım varsa beğendim diye başka bi tane almam plastik leğenim bile sayılıdır kırılmadan başka almam gibi gibi . Mutfağa katlanır bi masa aldım katlanmış hâliyle orada duruyor üstünde yemek yiyoruz misafir gelirse o masayı antreye açıyorum ekstra sandalyem yok sadece 2 tane var 6 tane de taburem var misafire bu kadar . Yani kısacası küçük evde yaşıyorsanız minimalist olmak zorundasınız ve en önemlisi misafiri değil kendi konforunuzu düşünmelisiniz.bana göre misafir için evde kocaman bu masa bulundurmak gereksiz onun yerine çocuğa oda yaptım mesela
Mommysharkdoodoodoodoo Deletedmom4444 Fotoğraf attım yerleşeceğimiz evin benim mi gözüm yanılıyor bilmiyorum
SeverusSnape Mommysharkdoodoodoodoo benim evimde yaklaşık 90 m2 ve buraya taşınmadan önceki evim 130 m2 idi. Ben çoğu eşyamı kaldırdım. Böyle daha çok içime sindi hatta her şey.😊
Gizoooo Mommysharkdoodoodoodoo canım az eşya iyidir 🤣 ben hala yemek masası almadım o açılan orta masayı kullanıyoruz eşimede dedim çocuk büyürken bunları mahvedecek büyüsün sonra komple değiştiririz dedim🤣
Duyulurum Mommysharkdoodoodoodoo böyle 😔 Mor duvara dayalı masa, turuncu kapılar canlar, gri koltuklar ve yeşil kirişler 😥 TV yok evde Ortada 4 mm bir halı var. Yarım metre de bir boşluk kalıyor ondan.
Mommysharkdoodoodoodoo Duyulurum vay be cidden teşekkür ederim helal olsun Allah razı olsun emek verdiniz 🥰👏👏 hemen görüntü alıyorum
Deletedmom5284 Eşyalarımı komple değiştirerek sığdım eski evim 130 m² ydi burası 90 m² Malesef oturduğum semtte yeni binalar hep küçük küçük Az eşya ile sığdım
Mommysharkdoodoodoodoo Deletedmom5284 yukarı fotoğraf attım bi bakar mısınız ben mi yanlış görüyorum oda boşken mi gözüme küçük geliyor şu an gidemiyoruz bize uzaktan resim attılar