Sevgili anneler guncelleme yapiyorum. Ilk once yorum yaptiginiz icin cok tesekkur ederim. Hepinizin dediklerini kizima uyarlayip meme uyku iliskisinde ilerleme kaydettik. Bu tartismaya denk gelip okuyan anneler olursa eger benim kizim meme asigiydi olmazsa kiyametleri koparirdi. Fakat dogru zamani yakaladim ve aglatmadan yavas yavas yeni uyku duzenine adapte ettim. Dun 7. Gecemizdi ve ilk defa 5 saate yakin deliksiz uyuyduk 2mizde. Dis doneminde olmasina ragmen.