6 aya kadar anne sütü veya formül mama ile besleyin, doktorunuz önerirse veya alerji gibi sorunlar varsa zaten sizi önceden başlatır ama haricinde verilen herley bebeğin bağırsajlarna yüktür. Anne içinde gereksiz heyecandır. Zaten öyle bir zaman gelecek ki tüm gün birşeyler yedireceksiniz