Hmtgce bizde molfix kullanıyoruz cok memnunuz bi ara bezi bitti şoktan bebeland aldim almaz olaydım çocuğun derisini tahris etmişti resmen kanatmisti oglum da anne acıdı acıdı deyince ilkte anlamadım ama bezini bi actım çok kötü yapmıştı tabi her bebegin cildi farkli ama yani hem cok taşırıyordu heme de cok şişiyordu mevbur krem vurup aksmaa kadar kullanmıştım