Birkaç aydır yumurtlama dönemini çok net hissediyorum. Kasık ağrısı,göğüslerde hassasiyet,akıntı. Bu ay birkaç gün geçtiği halde aynı sancılar devam ediyor. Bu dönemi hissedenlerde neler oluyor kaç gün sürüyor. Kist falan mı var acaba şüphesine düştüm