Merhaba ben arı kullanmadım ama Aptamil kullandım tam tahıllı ve sütsüz olan kilo almasında da çok faydalı olduğunu soyleyemiycem bebeğim erken doğdu şuan 9 ay 2 günlük 7950 kg doktorumuz az olduğunu söylüyor sürekli takviye öneriyor ama kafaya takmamanın daha iyi olduğuna karar verdik artık belki de yapısal olabilir çünkü bebeğim aşırı derece yiyor mama ve meme devamlı var ayrıca bir sürü böyle ek şeyler aldık ama pek faydasını göremedim tabii ki bebekten bebeğe değişir 😊