Bebegim_28 14 aylık kızım.. Bazen 21:30 bazen 22:00 gibi yatıyor.. Sizce erken mi geç mi..erken yatınca uykusunu alır çok kalkar diyorlar 🤷♀️🤷♀️hadi bakalım saat 23:00 de uyusun hiç kalkmasın diyorum yine kalkıyor 🤦♀️🤦♀️
TheBaby Bebegim_28 21:00 de uyur. Bi daha uyanmaz sabaha kadar. Aç değilse bi sıkıntısı yoksa zaten uyanmaz dye düşünüyorum sizin içinde. Benimki 8 aylık
0znur Geç yatan bebek uyku yorgunu olur . Hem zor uyur, hem de çok fazla uyanır. Melatonin hormonunu da göz önünde bulundurarak 8-9 iyi bence. Arada 9 bucuga da sarkabilir tabi. Robot değiller sonuçta 😅
Bebegim_28 0znur yaaa😬😬 aslında ben 9 da uyutsam da uyur.. Ama sanki ben yatana kadar uykusunu alıcak da ben yatınca kalkmaya başlayacak gibi geliyor 😁😁
birfincantuzruhu TheBaby şanslı kesimdensiniz 14 aylık olmak üzere hala geceleri defalarca uyanır 🤷♀️
banutbk TheBaby nasıl uyutuyorsunuz ? Desteksiz uyuyor sanırım .. 8 aylık ama hayatta sabaha kadar uyumaz ..
birfincantuzruhu Aznurr bu yorumu uyanmış oğlumu uyutmaya çalışırken yazıyorum 😢 bizde uyuyacağız elbet bee🙈🙈