iremakn Elizan-Evimizin-Cicegi- bebeğim 7 aylık günde 2-3 defa yalnız mama veriyorum gün içinde çorba yoğurt elma armut püresi muz bebe bisküvisi kaşık mamalar su vs ve en önemli anne sütü veriyorum az bile olsa bi kaşığı bile çok değerli diye sürekli emzirmeye çalışıyorum
Bsrsyy94 Elizan-Evimizin-Cicegi- 16 aylık bebeğim sadece yatarken ve birde gece kalktığında veriyorum. Elimizdekileri mamalar bitince bırakmayı düşünüyorum. Süt ise gündüz uykusuna yatarken içiyor.
Bebek61 Benim kızım 9 buçuk aylık. 2 ay oldu mamayı bırakalı memeyide bıraktı sadece ek gıda ile besleniyor
hilal_bilge 1 yaşına kadar bebeklerin ana öğünü anne sütü veya mama olmalı.. ek gıdalar sadece tadımlık olmalı diye biliyorum nacizane.. 9 aylık kızım günde 3-4 çay bardağı kadar ek gıda alıyor, kalanı süt.
-1590sinem 14 aylık oğlum ağırlıklı olarak artık yemek yiyor yine mama veya süt içiyoruz özellikle uykuya dalmadan önce
Bebek61 Mavisanasi evde ne pişiyorsa onu yiyor diyebilirim … gece uykusuna yatmadan önce bazen arı mama yapıyorum bazen yoğurtlu çorba veriyorum.pirinç unu maması yapıyorum muhallebi tarzı şeyler yediyorum öyle yatırıyorum. Sabah doğru 5 6 gibi uyanıyor biberona arı mama yapıyorum deliği genişlediği için katıda olsa içiyor ve onu baya bi tok tutuyor bazen uyanmıyor. Saat 10 11 gibi uyanıyor bir tam yumurta peynir zeytin domates kahvaltılık yapıyor bazen omlet yapıyorum onu daha çok seviyor huysuz olduğu günlerde yumurtayı peyniri cici bebeyi yulafı blenderdan geçiriyorum mama gibi oluyor onu yediriyorum öğlen mutlaka herhangi bir çorba yarım saat bir saat sonra meyvelerden püre bazen kavonoz püre . Sonra akşam 5 6 bazen 7 gibi akşam yemeği ne var evde yiyebileceği yoksa kendi makarnası var çok seviyor yoğurtla öyle veriyorum sonra akşam bir daha gece maması yatış 😊
Bebek61 Elizan-Evimizin-Cicegi- aşağıya yazdım okuyabilirsiniz :) evet kendiliğinden bıraktı ama bu durum beni çok ama çok zorluyor anne sütünü almıyor ama en azından devam sütünü bırakmasaydı alternatifim olurdu bu şekilde geceleri zorlanıyorum şuanlık arı mamayı yiyor ama onuda bırakırsa gece uykusundan uyanınca ne yediricem çok tıkanırım çok zor bi durum yani uyku halinde kaşık veremiceğim için biberon bırakmaması lazım. Ama tabi büyüdükçe gece uyanmayacak oda var hayırlısı