Sevgili anneler eminim bazılarını başına gelmiştir bu kabızlık.Kızım 9 ay 17 günlük az önce içini çekerek büyük çişini yaptı ama nasıl ağladı o ağlarken dayanamadım canımdan can gitti resmen.Daha önce de olmuştu ama az önceki daha fenaydı kan da vardı çünkü baya bir zorlandı terledi kıpkırmızı kesildi.Hemen banyo aldırdım sıcak suya oturttum.Mamasının içine zeytinyağ da atıyorum herhangi bir bitkisel şurup var mı böyle durumlarda kullandığınız doktorun tavsiye ettiği Pazartesi kendi doktorumuza da soracağım .Bu arada diş arefesinde olduğundan çok az ek gıda yiyordu hala da öyle neden olduğu konusunda kafam karıştı çünkü bayadır yaşamıyorduk şimdi tekrar geldi bu kabızlık🥺