Ya bı konuda fikrinizi almak istiyorum bebeğim 4 aylık bir hafta önce hapşırma, burun akıntısı öksürük vardı çok şükür geçti burnunuda sürekli açıyorum tertemiz sadece hafif sanki insan öksürse geçecek dediğimiz bi balgam hiriltisi var gecer mi ya oda napayım bilemedim ilk hasta olduğunda doktora götürdük göğsünü dinledi bronşit değil şuan ortalıkta grip var bu aralar dedi geçer mi zamanla bu hiriltisi da😟