Denes yalancı memeyi versen bi emiyor mu denemek için hastaneye bi götür derim ben azda olsa emmesi gerekiyor kan şekeri düşer yoksa. Birde meme ucuyla emzirmeyi denesen belki tutar. Allah yardımcın olsun.
Aynı durumları yaşadım benm bebeğim açlıktan ağlamaktan asla uyumazdı hemen hadtaneye götürdüm kan şekeri düşmüş sağıp şırıngayla verdim 3 günlüktü daha. Sonra gögüs ucuyla emzirmeye başladım ee tabi mamada veriyorum o stresten üzüntüden emziremedim emziremicem sıkıntısı ve etrafın baskısından sütüm azaldı. Sen sakın kendine dert etme tutuyo emiyo ama zamanla. Ben kendime herkesn dediğini dett ettim sütüm azaldı