Seymaay benimde kullandığım dönemeler oldu 3 aylıkken hastalandığında coğu doktor 1 yaş altına önermiyor..
ayaklarının altına nohut tanesi kadar sürebilirsin..
sıtına gögüsüne burun kıyafete acıkcası cesaret edemem cünkü viks bebekleri kokuysa tıkıyor buda ölümle sonuclanan bebekler bile var
Ben sürüdğüm zaman odanın kapısını bile kapatmıyorum..