Dimitrina_kovaceva LeylLiman diğer hanımefendiler bir şey değişmedi diyor ama benim bebeğimde çok şey değişti İnan 😵💫 4 aylık suan
esracanlier LeylLiman bebek hayata bir tık adapte olmuş oluyor. Bağışıklığı ilk güne göre daha sağlam oluyor. Onun dışında ilk günleri en güzel dönemleri bence. İki kızım var ikiside birbirinden farklı bebekledi. İlki çok gazlı ve huzursuzdu 3 yaşına kadar rahat edememiştim 😬 ikinciside koyduğun yerde durur sakin bir bebek şuan 1 yaşında ilk günden beri böyle şükür😂
Yenianne2426 Deletedmom_36 benimde 4 ay bitecek. Erken farkettim bu yalanları 😅 artık öyle söyleyenlere düzelmeyecek biliyorum boşuna ağzınızı yormayın diyorum 🤭😅
Ece LeylLiman bi düzen kurarsanız kısa uykular uzuyor tek değişen bu ben de öyle oldu yani iki bebeyle devam 😅
Yenianne2426 Deletedmom_36 tabiki ilk günler resmen kendimde değildim. Şimdi geriye bakıyorumda ne kadar zor günlerdi diyorum. Büyüdü hareketlendi ama bende pratikleştim. O zamanlar her şeyi daha çok kafama takardım. Şimdi ise öyle böyle büyüyecek kendi nasıl istiyosa diyorum. Kendimi yıpratmıyorum ☺️
curly_mom LeylLiman aslında bebeğiniz dünyaya geldiğinin ayırdına varıyor biraz daha, alışmaya çalışıyo ama tabi ki çok da bişey değiştiği söylenemez.. Yine size muhtaç bir küçük varlık 🥲 Ama o günler de geçiyor anlamıyosun bile 🤗
Mom5457 LeylLiman 40 çıkınca düzelir dediler 3. ve 4. ay ataklarını demediler, onları atlattık derken diş başladı hala devam, sonra 9. ay atağı var beerbat. 1 yaşına girecek şimdi daha da yaramaz küçük bi ergen gibi. Geçmiyor aşko sen alışıyorsun…