MerveAlaca67 6 aylık bebeğim bir kaç gündür sol yanagı kırmızı arada geciyor sonra yine oluyor sebebi ne olabilir iki gündür yumurta sarısı tadımı yapıyoruz ama ondan öncede oluyordu hem alerji olsa başka yerde de olur diye düşündüm sadece yanagında oluuor
Caganbal MerveAlaca67 allerjide olabilir ama bazen diş çıkarırken de olabiliyor . Oğlumun diş çıkarırken kesin olurdu
Gizoooo MerveAlaca67 canım nasıl bir kırmızılık fotoğrafını atabilir misin. Besin alerjisi olabilir. Yada soğuklardan egzama gibi oluyordur. Geçen ay başladı bizde doktora götürdüm egzama dedi kuru ciltli bebeklerde oluyormuş mustelanın stcik kremini kullanıyorum öyle geçiyor
Linosh MerveAlaca67 benimki de öyle cok mu beyaz tenli siizn bebeginiz de benim ki cok beyaz doktora sordum ek gida dan sonra oldu diye kesemeyiz dedi ek gida yi ondan olmuş olsa bile yani sizin ki de büyük ihtimalle cildi atopik dermatit arada kızarıyor arada geçiyor unibaby kullanın banyo yaptırırken ve yanakları için atopik ciltler uygun nemlendirici iyi gelir
MerveAlaca67 Caganbal alttan iki dişi 4,5 aylıkken çıktı canım bilmiyorumki yumurtadan öncrde oluyordu
MerveAlaca67 Gizoooo attım resmini canım sadece bir yanagında oluyor arada geçiyor evden de çıkmadıkki soğuğa aslında anlamadım bnde sizinki de mi böyleydi
benbirbebekfilim MerveAlaca67 sanırım soğuktan olmuş benim oğlumda da bikaç haftadır oluyo böyle ara ara sonra geçiyo doktorumuz soğuktan olabilir alerji olsa vücudunun çeşitli yerlerinde de olurdu demişti..
MerveAlaca67 Gizoooo sizinki biraz sivilce gibi sanki kabarcık gibi parça parça var galiba bizim bir bölgede sadece kırmızılık var
Gizoooo MerveAlaca67 sadece kızarıklık canım pullanma olmuştu artık. Sen gene doktoruna sor canım şimdilik pişik kremlerinden sür
Linosh MerveAlaca67 evet gördüm forotgarfini aynı ten aynı dayak atmis gibi kızarıklık 😅 bisey olmaz yapacagin bisey yok senin o gıda yi vermesem bunu vermesem değil yani olay banyosu nemlendiricisi önemli cilt tipine özel kullanın
MerveAlaca67 Linosh aynen tokatlanmış gibi sanki😄 cilt tipine uygun nasıl olcak kuru ciltler için diye mi alcam şampuan nemlendiici falan