Öncelikle merhabalar bebeğim 2 ay 8 günlük , şuan covid pozitifim bugün altıncı günüm atlattım sayılır bebeğimle beraber geçirdik muhtemelen o da pozitifti , velhasıl covid olmadan önce sütüm fazlasıyla geliyordu hatta tazyikli ve çok geldiği için bebeğimin genzine kaçıyordu biraz elimle sağıp öyle veriyordum . Bir iki gündür ise sütümün çok fazla gelmediğini farkettim inanılmaz üzülüyorum çünkü bebeğim mama ve biberonu da asla istemiyor 😔 Memeler mi terbiye oldu yoksa sütüm mü çekildi anlayamıyorum çok fazla yumuşadı çünkü üstelik antibiyotik ve parol kullanmak durumunda kaldım boğazım iltihaplandığı için covidden dolayı böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba ? Bir de bebeğim her gün aynı saatte aç olduğu halde emmek istemiyor ağlıyor memeyle kavga ediyor resmen özellikle akşamları yapıyor bunu nedenini anlayabilmiş değilim 🤷🏻♀️