Eeco öyle insanlar ki sanki oioi set olmazsa bebeğiniz ek gıdaya geçemez gibi davranıyorlar. Kamera arkasında bunları yaptıklarını sanmıyorum belkide cips tutuşturuyorlar ellerine ne bilelim 😂 valla benim oğlum 7.5 aylık 3 aydır ek gıda veriyorum ilk başta tadımlar iyiydi patates brokoli avakado üçer gün yedik güzel gidiyordu. Ama şimdi yoğurt dışında hiç bir şey yemiyor her şeyin çorbasını yaptım bir kaşık alıyor sonra asla yemiyor hiç bi çorbanın tadını sevmedi. Hippin toz mamasını aldım asla yemedi, kavanoz mama aldım bu seferde kabız oldu. Sadcee yoğurt veriyorum doymuyor mu diye düşünüyorum ne yapsam şaşırdım