Arkadaşlar
8 buçuk aylık kızım var, akşama kadar gayet güzel ama gece uykusuna yatırınca beşiğe konduğu anda çığlık kıyamet ve böyle bir saat ağladığı oluyor. uykuya dalınca problem yok, hergün aynısını yaşıyoruz artık akşam olmasın istiyorum Neden böyle olabilir 😔🤦♀️