duruismom Merhabalar kızım şuan 2 aylık sağdığım ilk sütleri vermek istiyorum ama şırıngayla denedim almadı kızım. Başka bir yöntemi var mıdır?
hhilall duruismom beslenme hortumuyla verebilirsiniz ben serçe parmağımla beslenme hortumu yoluyla veriyorum
Annem-33 duruismom ben wee baby nin minik ucu olan bir biberon ile veriyorum benim bebegim de 1 aylık
Goktug0905 Ben başlarda sırınga ile ve biberondan damlatarak beslemiştim.Şimdi lansinoh biberon kullanıyorum o şekilde veriyorum çok şükür bi sıkıntı yaşamadık
Goktug0905 duruismom lansinoh ve aventler içn anne memesine en yakın olan diyolar ama bence bebekten bebeğede değişiyor.İsterseniz bi kez deneyin fark ederse vermezseniz.Bende ilk başlarda vermedim meme reddi olmasın diye