Beyazzambak 10 bekleyebildik 10. Gün hep fitil verdik korkudan. Yaklaşık 1.5 aylıktan 5 aylık olana kadar. 5 aylıkken gittiğimiz dr 15 güne kadar yapmaması normal. Morarsa da kızarsa da müdahale etmeyin 15 günde ypmazsa tekrar getirin bağırsak filmi çekeceğiz demişti. Bu kadar zaman kendi kendine kaka yapmadığı için kaka yapmayı bilmiyor demişti. 13. Günde morarana kadar ıkınıp ağlayıp kaka yaptı. Sonra 12. Günde yaptı daha az zorlandı. Ek gıdaya başladıktan sonra her gün sıkıntısız yapıyor