Kalbim_oglum İyi aksamlar anneler Oğlum dün 18 aylık asisini oldu ve bir bacağı şişti ve kızardı biraz da sertlesti ilk defa asi da böyle bişey yasadik biraz tereddüt ettim böyle olmasi normal mi içimde bir kuşku kaldi
Balkupum2505 Kalbim_oglum normal cnm bi havlu gibi biseye buz koyup oraya koy ara ara bize öyle yapin demisti hemsiremiz bizimde şişip kizarmisti yumurta buyuklugundeydi sisligi
eceunverkanra Kalbim_oglum 1yas asisinda bizim de basimiza gelmisti, doktor kolonyaya pamuk koy orayi 5dk ovala gun icinde birkac kez tekrarla demisti cok ise yaradi sizinde aklinizda olsun☺️
RainOverMe Gecmıs olsun 16 aylık kızım yegenlerımde oyle bır sey olmamıstı tabı epey sene gectı ama ıyı hatırlıyrm hıcbır asılarında sorun olmadı. Cok mu fazla sıslık sertlık. Bebıs huzursuz oldu mu pekı
Kalbim_oglum RainOverMe evet ateş iştahsızlık huzursuzluk oldu bizde kızarıklık gecti gibi bişey simdilik ama sertlik daha gecmedi