Kızlar merhaba bebeğim 33 haftalık doğdu şuam tam 3 aylık ama düzeltlmiş 1,5 ay oluyor sanırım. Yani sütünğ içip hep uyuyor. Onunla oynamak sevmek istiyorum her defasında uykuya kalıyor 😃 yani çoğu kişş bebeğim uyumuyor diye yazıyor bizimki normal mi acaba yoksa bizde mi problem var ? Bi sıkıntı olmasında uyusun yani. Sadece akşam 6 dan gece 12 ye kadar öyle pek uyumuyor onun dışında genelde uyuyor. Ne zaman bu gündüz uykuları azalcak