3 aylık oğlum var. Doğduğundan beri meme reddi ile savaşıyorum. Artık o kadar yoruldum ki. Dayanamıyorum artık. Psikolojim iyice alt üst oldu. Napacağımı şaşırdım. Sütüm hızlı geliyor en basından beri istemedi. Her pozisyonu denedim. Önden sağdım verdim. Yok yok yok! İlk oğlumda 5.5 ayda pes etmiştim 2.5 ay savaştık ama biberon vardı. Sonra 10 ay süt sağdım. Şimdi yine aynı şeyler ama bu doğduğundan beri. Artık sinirimden ağlıyorum. Resmen annelikten soğudum canım çok sıkkın. Şimdi bide 3-4 ay atakları başlar zaten uyanmaya yakın emiyor 5 dk bi de onlar başlar sabrım tükendi. Aç bırak dedi doktorumuz. Denemediğim şey kalmadı okumadığım dua kalmadı şaştım artık. Ne yaptınız neler yaptınız?