Baakpnr- Kızlar bu mamanın tadı çok kötü Tövbestağfurullah Allah günah yazmasın ama ilk defa bugün deneyeceğim de bebeğim sevmeyebilir bir de koyu kıvamda ya biberondan çıkar mı ?
Miray388 Baakpnr- ben hic biberondan vermedm kasikla veriyodum .o yuzden biberondan cikarmi bilmiyorm. Ama cok ise yariyor yani.
Zeynebinannes Baakpnr- ben 1 değilde 2 kullanıyorum biberon numarası olarak o zaman rahat içiyor diğer türlü gelmiyor
Baakpnr- Miray388 mama ile karıştırıp veriliyor dimi kuzum , o sekılde yapsam ben de . Bir de bebegım cok kusuyor hatta bir ara boguluyordu ben zor kurtardım Allahım yardımcı oldu da 🥺 azalır mı kusmaları gerçekten
Miray388 Baakpnr- evet canm cok cok azaltiyor. Sizinkide azalir inşallah♥ ben emziriyodm o zamnlar oyüzden kendi sutumu sagip onla karistiriyodum ama mamayla da veriliyor.♡
Baakpnr- Miray388 biberon ile zor olur sanırım ben de kaşıkla vereyim o zaman çok ama çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️
Baakpnr- Zeynebinannes yaaa öyle mi çok teşekkür ederim canım benim ben de 2 numara bulayım hemen ❤️🥰
Zeynebinannes Baakpnr- rica ederim ben direk ar mamayla yapıyordum diğer mamalarla karıştırmadan çünkü aşırıydı reflüsü şimdi normal mama içerisine bebelac thıckener koyuyorum oda aynı işlevi görüyor 5 aylık baya azaldı bizim inşallah sizinde uzun sürmez