Merhaba arkadaslar 3 ay önce doğum yaptım. Doğum sonrası 3 kilo aldım. sezeryan doğum yaptım. Karnım SARKMIŞ vaziyette düzelmedi de :( ve karnıma dokunuyorum sertlik var yemek yiyorum sertlik devam edıyor sertlik neden oluyor bilen var mı acaba bu karnım nasıl eski halini alır :((
(ilk gebelikten ilk doğumum).