Hmyraa ben suan ztn istesemde vicdanen yiyemiyorum sut urunleri 3 4 gun oldu gordugumden beri diyetteyim ama duzelmedi sadece gurultulu kaka yapmamaya basladi. Birde kakasi jel gibi oluyor bazen asiri sivi poposuna yapisiyor fln. Alerji doktoru ariyorum bu esnada icime sinen biri olsun istiyorum. Fiyatlarida ucurmuslar 680 dedi biyer diger yerde 615 dedi. Bakalim artik yani.. cok fazla bilgi var heryerde bisey yaziyor beynim yandi artik oku oku napicami sasirdim. Bugun bi dyetisyen buldum cv si epey guzel bizim dururmumuzda ki annelere danismanlik veriyor.. miniktabagim diye instagram sayfasi var. Eger ki oyle bsy cikarsa bu kizla devam edicem anne sutu aliyor sadece tek basimiza yurutebilecegimiz bisey degil bence. Vitamin yonunden eksik kalmak istemem.
Siz hangi sehirdesiniz ve hangi dr a gidiyorsunuz? Ben ankaradayim