Yeldensal bebeğiniz çok küçük döndürmek daha kolay elbette, 3. Ayda red yaşadım 17 aydır sağım yapıyorum ben, ne yaptıysam döndüremedim . Sağım işinin sabrı meme reddini aşmak için gösterilen çabayla kıyas dahi edilemez. Çok yıpratıcı ve zorlu birsüreç. Siz şanslısınız bol bol emzirin 😎